[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

کارواش بخار سیار درآمدزا هست؟ سرمایه زیادی لازم دارد؟!

برای احداث کارواش بخار در ایران به سرمایه ایی در حدود 20 تا 30 میلیون نیاز هست. برای خرید کارواش بخار سیار باید سراغ کارخانه های با اصل و نصب رفت و یا بایستی از فروشنده ها و کارخانه ها و شرکت های معتبر نماینده کارخانه خریداری کرد. برای کارواش بخار نانو سیار بایستی به دنبال دستگاه گازوییلی بود. چون برای دستگاه های ایرانی برقی یا همان المنتی جوابگو نیستند. بهتر است برای راه اندازی کارواش بخار ایرانی از دستگاه های کارواش بخار گازوییلی استفاده کرد و یا از دستگاه های خارجی برندهای Optima و Idromatic استفاده کرد.

مقاله پیشنهادی: هزینه راه اندازی کارواش بخار

برای راه اندازی بخار شویی ایرانی چقدر سرمایه لازم است؟

برای راه اندازی کارواش نانو بخار ایرانی که دو مدل داریم:

اولی مدل کارواش بخار سیار است که برای خرید این دستگاه ها باید بین 23 الی 26 تومن سرمایه داشته باشیم و برای مدل دوم  دستگاه کارواش بخار ثابت می باشد که مهمترین و بهترین توصیه کارشناسان فنی ما به شما خریداران عزیز مدل 350 لیتری به بالا می باشد که درصد بخار دهی در ساعت بالایی دارد.

کارواش نانو چه مزایایی دارد؟

امروزه یکی از راه های پر درآمد در جهت کسب و کار احداث کارواش نانو بخار سیار می باشد. کارواش بخار سیار کمترین هزینه را در جهت احداث انواع کارواش های دیگر دارد.

آیا دسته بندی کارواش های بخار براساس لیتر درست است یا خیر؟

جواب این گزینه براساس استاندارد روز جهان و براساس تحقیقات از تولید کننده های دیگ بخار یا همان کارواش بخار کاملا غلط است که برای دسته بندی و مدل دادن به دستگاه از اصطلاح لیتر استفاده می شود. مثلا دستگاه کارواش بخار 150 لیتری، 250 لیتری و… کاملا غلط است.

نکته بسیار مهم برای شناختن انواع کارواش بخار:

متاسفانه در ایران افراد بسیار سود جو و تازه به دوران رسیده و نداشتن اطلاعات روز در رابطه با کارواش بخار و دیگ بخار گزینه های کارواش 150 لیتری و 250 لیتری و… را رسم کردند و به غلط و به دلیل نداشتن علم کافی بعضی از خریداران سودهای خوبی را برده اند. واحد اندازه گیری بخار kg/hr برساعت می باشد. یعنی یک دیگ بخار 11000 لیتری برابر است با کارواش بخار 5000 کیلویی یعنی در ساعت 5000 کیلوگرم بخار تولید می کند.

نکات مهم برای راه اندازی کارواش ها:

1) مراجعه به مشاور حرفه ایی: در این شغل که کسی جزء جناب مهندس میرزادخت در ایران شناخته شده نیست. از نظر صداقت کاری، فنی بودن و طراحی، جناب میرزادخت استاد حرفه ایی و یک طراح در کارآفرینی در شغل ایجاد کارواش ها می باشد. ایشان با سابقه 22 ساله بهترین مشاوره را به شما خواهند داد.

2) موقعیت مکانی مناسب: یعنی در ابتدا باید مکان مناسب را از نظر جغرافیایی و رفت و آمد خودروها و آب مناسب و بودن الکتریسیته 3 فاز و یا تک فاز در نظر گرفت.

3) برای احترام گذاشتن به نسل آینده و برای پسماند ضایعات آب باید فکر مهم برای بازیافت انجام داد.

4) خرید مناسب از شرکت معتبر: مشورت با شرکت معتبر که یکی از این شرکت های معتبر و حرفه ایی در فروش و احداث کارواش، شرکت نوآوران صنعت صادق می باشد.

5- داشتن رزومه کاری شرکت فروشنده بسیار مهم است، چون امروز بعضی از دوستان با ساخت یک سایت و شبکه های اجتماعی شروع به فروش تجهیزات کارواش می کنند که با آشنا نبودن شما عزیزان با این شرکت ها، دچار ضرر زیان زیادی خواهید شد. پس از شرکت های معتبر خریداری کنید.

6) داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب شرکت فروشنده بسیار مهم است.

7) داشتن شماره ثبت و شناسه ملی شرکت فروشنده بسیار بسیار مهم است.

8) در صورت خرید از فروشگاه های اینترنتی حتما به نشان اینماد اورجینال توجه کنید و با کلیک بر روی علامت اینماد کلیه مشخصات شخص فروشنده باید قابل رویت باشد، در غیر اینصورت به هیچ وجه خرید نکنید و تنها به داشتن اینماد هم راضی نشوید. لطفا ادرس فروشگاه ها را چک کنید تا راستی و درستی فروشگاه برای شما مشخص شود.

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *