دستگاه کارواش نانو بخار تمام اتوماتیک صنعتی چیست؟

به طور خلاصه دستگاه کارواش نانو بخار تمام اتوماتیک صنعتی( Automatic Steam Carwash ) یکی از انواع کارواش‌های موجود در ایران است. ماهیت کار این کارواش با بخار می باشد و تمامی مزایای کارواش بخار را به‌همراه دارد؛ علاوه بر اینکه طراحی این نوع کارواش به‌گونه‌ای است که به‌صورت کاملا مکانیکی و بدون دخالت نیروی انسانی اقدام به شست‌وشو یا کارواش ماشین می کند.با احداث این کارواش میتوان شبانه روزی و بدون دخالت انسانی به سرویس‌دهی پرداخت.

مزایای استفاده از دستگاه کارواش نانو بخار تمام اتوماتیک صنعتی

کارواش بخار اتوماتیک هم مزایای کارواش اتوماتیک را دارد هم مزایای کارواش بخار. دقت انجام کار آن بیشتر است و کیفیت شست‌وشو به‌وسیله بخار افزایش پیدا میکند.

از دیگر مزایای این کارواش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صدمه نزدن به رنگ و بدنه ماشین

بسیاری تصور می کنند استفاده از کارواش بخار اتوماتیک باعث آسیب دیدن رنگ ماشین و ایجاد خط و خش می‌شود. اما این کارواش بدون برس و بدون فرچه می‌باشد، در

نتیجه نگرانی برای آسیب رسیدن به ماشین در هنگام روشویی ماشین وجود ندارد. علاوه بر آن هزینه های ناشی از اصلاح و تعویض فرچه ها و استهلاک و خراب شدن

فرچه گردان حذف میشود که نهایتا باعث کاهش قیمت راه اندازی کارواش بخار اتوماتیک میشود.

نکات مهم برای راه اندازی کارواش ها:

1- مراجعه به مشاور حرفه ایی در این شغل که کسی جز جناب مهندس میرزادخت در ایران نیست.از نظر صداقت کاری ،از نظر فنی بودن و طراحی احداث ، جنااب میرزادخت استاد حرفه ایی و یک طراح در کارآفرینی در شغل ایجاد کارواشها می باشد. ایشان با سابقه 22 ساله بهترین مشاوره را به شما خواهند داد

2-  موقعیت مکانی مناسب : یعنی در ابتدا باید مکان مناسب را از نظر جغرافیایی و رفت و آمد ماشینها و آب مناسب و بودن الکتریسیته 3 فاز و یا تک فاز در نظر گرفت 

3- برای احترام گذاشتن به نسل آینده و برای پسماند زایعات آب باید فکر مهم برای بازیافت انجام داد

4- خرید مناسب از شرکت معتبر ، مشورت با شرکت معتبر که یکی از این شرکتهای معتبر و حرفه ایی در فروش و احداث کارواش ،شرکت نوآوران صنعت صادق می باشد.

5- داشتن رزومه کاری شرکت فروشنده بسیار مهم است . چون امروز بعضی از دوستان با ساخت یک سایت و شبکه های اجتماعی شروع به فروش تجهیزات کارواش میکنند . که با آشنا نبودن شما عزیزان با این شرکتها دچار ضرر زیان زیادی خواهید شد. پس از شرکتهای معتبر خریداری کنید.

6- داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب شرکت فروشنده بسیار مهم است

7- داشتن شماره ثبت و شناسه ملی شرکت فروشنده بسیار بسیار مهم است.

8- درصورت خرید از فروشگاههای اینترنتی حتما به نشان اینماد اورجینال توجه کنید . و با کلیک بروی علامت اینماد کلیه مشخصات شخص

فروشنده باید قابل رویت باشد . در غیر اینصورت به هیچ وجه خرید نکنید. و تنها به داشتن اینماد هم راضی نشوید . لطفا ادرس فروشگاهها را چک

کنید . تا راستی و درستی فروشگاه برای شما مشخص گردد

انواع مختلف کارواش اتوماتیک

بسته به کاربرد و فضای خود میتوانید بین دو نوع کارواش بخار اتوماتیک مدل مناسب خود را انتخاب کنید. در مدل اول ماشین بر روی یک ریل قرار میگیرد و راننده نقشی در

هدایت ماشین ندارد. در مدل دوم راننده با سرعت ثابت و کم حرکت میکند و ماشین شسته میشود. مدل دوم برای راه اندازی با هزینه کمتر توصیه می شود.

شستن خودرو تنها در کمترین زمان ممکن

شستشوی سریع یک معیار مهم برای مشتریان می باشد. در کارواش های سنتی ممکن است شستن یک ماشین تا یک ساعت طول بکشد ولی در کارواش بخار اتوماتیک این زمان به چند دقیقه کاهش می یابد. با این کارواش میتوان ۲۴ ساعته به سرویس دهی پرداخت و تعداد مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داد.

بازگشت درصد بالایی از آب مصرفی

بحران کم آبی امروزه بر کسی پوشیده نیست. در کارواش اتوماتیک بخار قابلیت نصب دستگاه گردش آب وجود دارد. با استفاده از این دستگاه میتوان آب مصرف شده را مجددا تصفیه و استفاده کرد و در نتیجه مصرف و هزینه های آب را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

استفاده از مواد سازگار با محیط زیست

برخلاف کارواش های سنتی که با رها کردن مواد شوینده و آب کثیف باعث آلودگی محیط میشوند، در کارواش بخار اتوماتیک از مواد سازگار با محیط زیست استفاده می‌شود و با توجه به چرخه بازگشت آب و استفاده از بخار آسیبی به محیط نمی رسد.

زیرشویی با بخار

زیرشویی بخشی از قابلیت های کارواش بخار اتوماتیک است. در این بخش میتوان زیر خودرو را با بخار شست که قابلیتی بینظیر در بین انواع کارواش هاست. با استفاده از این روش آب وارد قسمت قسمت های الکتریکی موتور نمی شود و مواد روغنی و چرب نیز از خودرو به راحتی جدا و پاک می شوند.

خشک کردن سریع با دمنده هوای گرم

در کارواش های سنتی زمان زیادی صرف خشک کردن ماشین میشود و ممکن است با دستمال کشیدن مجددا ماشین کثیف شود. در کارواش بخار اتوماتیک در آخرین مرحله شستشوی خودرو با  یک دمنده هوای گرم خشک می شود که باعث تسریع روند شست و شو، بالابردن کیفیت و در نتیجه جلب رضایت مشتری می شود.

کیفیت شست و شو بالا با بخار

در کارواش بخار اتوماتیک ابتدا مواد نانو به ماشین برخورد می‌کنند سپس با بخار این مواد فعال شده و هر گونه لکه و آلودگی را پاک می‌کنند. در آخر با آب شستشو نهایی انجام می‌شود. این روند ضمن بالابردن کیفیت شست‌وشو هزینه های مصرف آب را تا مقدار زیادی کاهش می دهد.

عدم نیاز به نیروی انسانی

اما مهم‌ترین مزیت کارواش بخار اتوماتیک عدم نیاز به نیروی انسانی است. زیرا این کارواش کاملا به‌صورت اتوماتیک و بدون وجود نیروی انسانی اقدام به شستشوی ماشین می‌کند. در نتیجه هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

قیمت کارواش بخار اتوماتیک

راه‌اندازی کارواش بخار اتوماتیک بسته به قابلیت‌های درخواستی مشتری بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان هزینه دارد. این نکته را در نظر داشته باشید که بسته به نوع درخواست مشتری و محل شستشوی خودرو و کاربردهای مختلف، قیمت راه‌اندازی کارواش بخار اتوماتیک بسیار متفاوت است.

برای مثال؛ برای راه اندازی یک کارواش اتوماتیک بخار مدرن، حتما باید به متراژ و مساحت زمین کارواش دقت شود و محیطی قرار است به کارواش اختصاص داده شود مشخص کرد. بعد از انجام این مرحله باید بررسی شود که کارواش تمام اتوماتیک قرار است برای چه ماشین‌هایی مورد استفاده قرار گیرد؛ اتوموبیل های شخصی یا ماشین های سنگین مثل کامیون، اتوبوس، تریلی، مینی بوس و… و برای هرکدام نازل مخصوص به آن طراحی شود. پس از آن میتوان متناسب با بودجه شما به یک نتیجه گیری برای قیمت نهایی رسید. مشاوران ما می‌توانند شما را در تصمیم گیری بهتر یاری رسانند.

دستگاه کارواش بخار اتوماتیک چطور کار میکند؟

پروسه کار دستگاه نانو کارواش بخار اتوماتیک به ترتیب زیر می باشد:

  • پاشیدن مواد شوینده نانو روی ماشین
  • فعال سازی مواد و شستشوی کامل با فشار بخار
  • پاشیدن آب‌ گرم و بخار بصورت دورانی و چرخشی روی بدنه
  • آب کشی نهایی خودرو و خشک کردن خودرو توسط دمنده های هوای گرم

این دستگاه مانند یک تونل است که ماشین از آن عبور می‌کند. حتی ماشین های سنگین هم امکان استفاده از کارواش بخار اتوماتیک را دارند. این دستگاه به‌صورت تمام اتوماتیک عمل می‌کند و حتی نیازی نیست کسی شستشوی خودرو را برعهده بگیرد و خود دستگاه به تنهایی از پس کارواش ماشین بر می آید. اینگونه هم زمان کمتری صرف می شود و هم حقوق کمتری برای کارگران خرج می‌شود و از کیفیت کار هم کاسته نمی‌شود.

شما می‌توانید مدل‌های مختلف کارواش بخار تمام اتوماتیک را همراه با گارانتی در کلین کالا مقایسه و بهرین آن را باتوجه به نیازهای خود خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *