شرکت اینترنتی کلین کالا 

در راستای اطلاع رسانی و معرفی محصولات خود در جهت رضایت بیشتر مشتریان عزیز، در سال ۱۳۹۶ با مدیریت آقای محمد میرزادخت با عصمت تاسیس و راه اندازی شد.که ایشان از سال 1387 مدیریت فروش شرکت نوآوران صنعت را داشته. و براساس تعهد کاری و تجربه در فروش و خدمات پس از فروش در این صنعت نظافتی فروشگاه اینترنتی کلین کالا را تاسیس نمود.

فروشگاه کلین کالا

برای دستیابی به رضایت مشتریان خود که یکی از اهداف اصلی این فروشگاه است، همواره سعی دارد تا به اصل و کیفیت محصولات ارائه شده در فروشگاه خود توجه ویژه ای داشته باشد.

ارائه محصولات با کیفیت به همراه قیمت مناسب در کلین کالا باعث شده تا مشتریان این فروشگاه با اطمینان خاطر اقدام به خرید کنند.

فروشگاه کلین کالا.خرید اینترنی .خدمات پس از فروش .اینماد . دسترسی آسان فروشگاه اینترنتی کلین بهترین خدمات پس از فروش دارد. فروشگاه کلین کالا دسترسی آسان دارد.

فروشگاه کلین کالا

با حمایت از شعار “حمایت از کالای ایرانی” محصولات تولید داخل را از تولید کنندگان دریافت و با بهترین کیفیت و بسته بندی در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار میدهد.

کلین کالا بر آن است تا با افزایش و رونق کسب و کار مشتریان خود و تبدیل آنها به مشتری همیشگی با تامین سه اصل قیمت، کیفیت مطلوب و حفظ ارزش های اجتماعی چشم انداز خود را تحقق بخشد.

فروشگاه اینترنی کلین کالا

به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی کشور در زمینه فروش محصولات نظافت صنعتی، با بهره گیری از یک تیم جوان، متخصص و متعهد آماده

پاسخگویی به سوالات و مشاوره قبل از خرید و ارائه خدمات و اطلاع رسانی همواره در جهت جلب اعتماد مشتریان گام بر می دارد. کلین کالا امیدوار است تا بتواند محیطی امن و شرایطی آسان را

برای خرید انواع محصولات نظافت صنعتی برای هموطنان فراهم کند.

نمایش 1–20 از 568 نتیجه